Crysis 3 Hataları Çözümleri 2013-2014

80
508

crysis 3 hatalariCrysis 3 oyununun çıkmasına artık sayılı günler kaldı, en iyi oyunlar kategorisinde birçok oyunsever için 1 numara olan Crysis oyunu hataları ve çözümlerini bu başlık altından cevaplayacağız.

Crysis 3 oyununda almış olduğunuz tüm oyunları bu başlık altından sorabilir, anında cevap alabilirsiniz. Bizler de https://www.kisaozet.net/ ekibi olarak, oyunun çıkmasını merakla bekliyor, ekibimizle oyunun çıktığı gün anında alıp inceleyeceğiz.

Crysis 3 oyunu minimum sistem gereksinimleri aralık ayı içinde yayınlanmıştı şimdi sistem gereksinimlerine bir göz atalım ;

Minimum Sistem Gereksinimleri

– İşletim Sistemi: Windows Vista, Windows 7 veya Windows 8

– İşlemci: Çift çekirdekli işlemci (Intel Core2 Duo 2.4 GHz ya da AMD Athlon X2 2.7 GHz)

– Ekran Kartı: DirectX 11 Destekli, 1 GB Ekran Kartı (NVIDIA GTS450 ya da AMD Radeon HD5770)

– Bellek: 2 GB RAM,

 

Crysis 3 Nezaman Çıkacak ?

Crysis 3 ün çıkış tarihi konusunda henüz net bir bilgi yer almamakla birlikte gelen haberlere göre PC, Playstation 3 ve Xbox 360 için 2013’ün Şubat ayında piyasada olması bekleniyor.

Crysis 3 aldığınız hataları, sorunları bize yazın anında cevap bulalım [ Tıklayın ]

Crysis 3 Tanıtım Videosu

Crysis 3 Aldığınız Hataları Yazın Çözüm Bulalım [ Tıkla ]

80 Yorum Yapıldı

  1. oyunu yükledim driver .net ekran kartı vs herşey eksiksiz ancak simgeye tıklıyorum tepki yok oyunu win 7 olan bir pc den kopyaladım. antivirüsü kaldırdım win defender devre dısı ancak görev yöneticisinde 5 6 sanıye duruyor kayboluyor crysis3.exe

  2. crysis 3 orginal oyun aldım oyunu yükledim ama oyun İngilizce çıktı kabında Türkçe yazıyor oyuna giriyorum ama oyuna games diyince oyun donuyor ne yapmam lazım

  3. crysis 3 ü yükledim crack direcxt hepsini yaptım oyuna tıklıyorum açıyorum
    resim filan hiç bişey gelmiyo açılmıyo yardım ederseniz sevinirim

  4. nvidia gt320m ekran kartm var siyah yazı çıkıyo sonra kapanıyor gpu hatası veriyor kartı da güncelledim dx11 de yükledim ama hala dx11 gpu desteklemiyor yazıyo nedir abi sorun biri yardım etsin 😀

  5. Arkadaşım şimdi ben bu oyunu indirdim kurdum crack yaparken rldea.dll yok bilmemne everyone tarafından izin alınmalıdır diyor net. de araştırdım vüris mü ne varmıs programı devre dısı attım rldea.dll indirdm net.den crack yaptım oyuna tıklıyorum hiç bişey olmuyor bi kaç kere daha tıklıyorum bu sefer uygulama hatası diyor :/

  6. merhaba arkadaşım benim oyunum kopya ama normal şekilde kurdum ilk bölümü bitti ama ikinci bölümde oyun yanıt vermiyor hata koduda yok ne yapabilirim deyişik crack denedim yine olmuyor new york bölümüne geçemiyorum lütfen çözüm tşk .

  7. crysis 3 oyuna girerken oyundan atıyo denemediğim cravk kalmadı yokmu çözümü oyuna daha hiç giremedim başlangıç ekranı geliyor yeni oyun diyorum (zaten kayıtlı oyunum yok ) hoppppp oyundan atılıyorum (not : oyunum orjinal değil ) ne yapmam gerekir lütfen yardım tüm serilerini bitirdim heyecanla 3 ü de bitirmeyi deniycem ama oynayamıyorum :((

  8. kendi uploadım arkadaşlar sorunsuz crack inanın çalışıyor!
    sorun yaşıyordum ama sorun carck ten çıktı
    içindeki dosyayı kopyalayıp ‘bin32’ klasörüne yapıştırın sadece bukadar.
    >>>>turbobit.net/og6bwaj6x4qa.html

  9. [playerprofiles]cgamecontext::startgame:no users logged in diye bi hata veriyor bu hatayı nasıl düzelte bilirim buhatayı oyuna başlamadan önce dolum süresi varya o zaman yapıyor lütfen yardım edin çıldırmak üzereyim ekren kartını değiştirdim onunla bi alakası yok

  10. Arkadaşlar oyun açılırken resim geliyor yarım saat kadar bekliyorum açılmıyor sistem gereksinimlerim tam hatta biraz daha üstünde ama ekran kartından olabilirmi sorun ? onu nasıl bakcaz ?

  11. arkadaşlar oyunu açamıyrm update felan crack fix 1,crack fix 2 hepisini yaptım ama yine siyah ekran film geçiyor crysis 3 yazısı geliyor onu geçtikten sonra siyah ekran geliyor fare gidiyor ve görev yöneticisini açtığımda yanıt vermiyor diyor ayrıca bu oyunun blackboxunu burdan indirdim olmadı sonra reloadedi indirdim şimdi ondada açılmıyor soğudum valla

  12. oyunu korsan olarak indirdim oyunu açıyorum açılıyor yeni oyunu seçiyorum zorluk seviyesini seçiyorum sonra eğitim bölümü oynamak istermisin diye soruyor evet dersen donuyor hayır dersen video sonrası donyor ve hiç bişey yok crack fix yaptım ekran kartı güncel direckt x 11 yüklü ama oluyo lütfen yardım edin

  13. crysis 3 ü yükledim herseyi yaptım tamamlandı oyun simgesine tıkladım hiçbir şey olmuyor uyarı falan da vermiyor oyun açılmıyor nedeni ne olabilir yönetici olarak çalıştırdım yine aynı

    intel (R) core i5
    2.50 ghz
    ram 4,00 gb

    gpu NVIDIA geForce GT 525M

  14. adamlar kolları açık geziyor, crossfire(ortadaki hedef şeysi) gözükmüyor. ekran kartım ati radeon 5650 biliyotum yetmiyor galiba o yüzden başka çözümlerle gelelim 🙂

  15. Beyler herkezin aynı sorunu var.2.bölümde ve hata crysis 3 düzgün çalışmadığından programı durdur du ve programı kapat tuşuna basmamız gerekiyor.yardımccı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler.

  16. s.a oyunu indirdim kurdum oyuna iriorum eğitimleri tamamlıyorum sonra kısa bir video gecio bittikten sonra ekran simsiyah bekliyorum bişi olmuyor

  17. Oyunun dosyalarını sil. Tekrar kur. Çalışacaktır. İki bilgisayara kurdum. Her ikisinde de böyle oldu ilk önce açılmadı sonra silip tekrar kurdum çalıştı. Ama şimdi de oyuna girmiyor. :/

  18. Öncelikle kolay gelsin arkadaşlar.
    Ben Crysis 3 oynuyorum. Oyunu kurdum. Oyuna giriyorum ana menü geliyor. Her şey geliyor. Oyun açılıyor yani. Fakat tek oyunculu modda oyuna girmek istediğim zaman, eğitim ister misiniz diyor. Evet diyorum. Yükleniyor. Oyun hazır olduğunda oyuna girmek enter tuşuna basın diyor, basıyorum. Girmiyor. Basılı tutuyorum girmiyor. Aynı şeyi eğitimi atladığımda da yapıyor. Sinematiğe giriyor, geçiyor. Aynı şekilde enter tuşuna basın dediğin de, basıyorum bir şey yapmıyor. Sistemimle ilgili olduğunu sanmıyorum ama yine de yazayım.

    İşletim sistemi: Windows 8 64 bit
    İşlemci: 3. Nesil Intel Core i5
    Bellek: 8 GB Ram
    Grafik kartı: Nvidia GeForce GT 630 M Sürüm, 314.07 (Güncellemesini yaptım.)

    Çözüm bulabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

  19. Kardeş ben 2 yada 3. bolümde sürgülü dürbünlü adında bi silah var 3 tane kuleyi yıkmak için kullanılacak onu alıyorum ama içinde mermi olmuyor bi çözum bulun ya.

  20. arkadaşlar benim sorunum oyuna başlamadan önce beni kurtarmaya gelen adamlar varya adamın boğazından tutuyo camı kırıp orda oyuna giriş için enter a bas diyo basıyorum ama olmuyo entere basılmıyo mausede görünmüyo bi yardım edin

  21. Admin, herkes sanırım bu 2. bölüme geçiş sorununu yasıyor.Bende yasıyorum tabi. sana zahmet bul u sorunun çözümünü şimdiiden ellerine sağlık…

  22. Kardeş ben 2 yada 3. bolümde sürgülü dürbünlü adında bi silah var 3 tane kuleyi yıkmak için kullanılacak onu alıyorum ama içinde mermi olmuyor bi ççözum bulun ya.

  23. Admin Crysis 3 korsan aldım yükledim ama oyunu gayet güzel şekilde yüklendi tam oyun başlıcakken kapanıyo dahada açılmıyo bi yardımcı olurmusunuz ?

  24. Beyler deluxe edition olarak arkadaşımdan aldım sanırım portable halde çünki yükleme yapmatım direk açtı oyunu.Pcde kasma falan yok en yüksek grafik ayarlarında oynuyorum.Bu sayko abimiz bana new yorku gösterıyodu orda pcden bırsey yazıyodu sanırım oyunu sayko bozdu : )) Neyse bolum bıttı tam new yorkta oynamaya başlıyıcam oyundan atıyo.Gırafık ayarlarını falan düşürdüm sorun yıne aynı crack falan da yok oyunda.Bendekı oyunda mı var yoksa bu sorun sizlerdede oldumu.

  25. MERHABA BEN DAHA YENİ DÜN CRYSİS 3 OYNUNU TORRENTEN İNDİRDİM VE ORMAN BÖLÜMÜNE GEÇTİĞİMDE İSE EKRAN KARARIYOR VE HİÇ Bİ HATA VERMEDEN ÖYLECE KALIYOR SONRA PROĞRAM YANIT VERMEDİ DİYOR LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

  26. Herşeyi yaptım ama oyun yüklenirken kapanıp ” Playerprofiles CGame Context::StartGame : No users logged in ” diyip kapatıyor oyundan profile girip isim yazdığımda kabul etmiyor yardımcı olabilecek birisi varmı ?

  27. Crysis 3 çalışmayı durdurdu hatası alanlar için crack.2. bölümden sonra çalışmayı durdurdu hatası alıyordum bu cracki yaptım sorun ortadan kalktı kendi uploadım buyrun link:
    uploaded.net/file/ffgb869p

  28. Arkadaşlar CRYSIS 3 oynayabilmek için hem ana kartınızın hemde ekran kartınızın DX11 desteklemesi gerekiyor. Oyun oynarken hata alan arkadaşlar anakartlarını ve ekran kartlarını mutlaka işlevlerini iyi bilmeleri gerekiyor. İyi oyunlar oynamanız dileğiyle…

  29. program kapatıldı windows çözümü bulursa size haber vericek yazıyor bu sorun neden oluyor acaba bana sorunun nedne kaynaklandıgını söylermisiniz

  30. newyork 2.0 videosunu oynattı. newyorkun yeni halini gösterdi sonra çalışmayı durdurdu diyo kapanıyo. kaç kere denedim bi türlü oynatmıyo

  31. admin kardeş oyunu kurdum normal yüksek performansta oynuyodum kasma filan yok sorun y oktu 2.bölüme geçerken çalışmayı durdurdu hatası verde ne yapmam lazım….yardımcı olursanız sevinirim..

  32. Crysis.3.Digital.Deluxe.FULL.UNLOCKED-P2P versiyonu indirdim 1.ci bölümü geçtim 2. bölüme gecerken windows durduruldu hatası aldım yardım lütfen…

  33. ne ****adamlarsınız ya kardeşim oyun 120 tl fiyatı 3 aydır belli zaten ayrıca dünya çapında 18 şubatta piyasaya çıktı ***bilmeyen cahil bebeler doluşmuş mal mal oyunu biliyomuş gibi yorumlar yapmışlar **** sizi

  34. arkadaşlar bu oyun tam olarak hangi gün piyasaya çıkacak acaba ? burada yazanlar başka yerde yazmıyor başka yerde yazanlar da bu sitede yazmıyor tam anlamadım ne olduğunu merakla ve heycanla bekliyorum kaçparaysa alacam oyunu

yahya için bir cevap yazın İptal

Please enter your comment!
Please enter your name here