Pes 2015 sdkencryptedappticket.dll Dosya Eksik İndir, Download

46
1237

dllPes 2015 oyununu kurrarken bazı arkadaşlar bu sdkencryptedappticket.dll dosyasının eksik olduğunu bu yüzden oyun kurulumunda sıkıntı yaşadıklarını yazmışlar.

Bende bu konu ile ilgili olarak araştırma yaptım ve gerekli olan sdkencryptedappticket.dll dosyasını buldum, aşağıdaki yer alan bağlantıdan dll dosyasını indirebilir ve bilgisayarınıza yükledikten sonra, pes 2015 oyununuzu rahatlıkla oynayabilirsiniz.

[ sdkencryptedappticket.dll İNDİR ]

DLL dosyalarının nereye yükleneceğini merak ediyorsanız, DLL nereye yüklenir bağlantısına tıklayarak indirmiş olduğunuz .dll dosyasını yükleyeceğiniz konumu öğrenebilirsiniz.

Önceki MakaleKaşar Ne Demektir, Kaşar Kimlere Denir, Kaşar Kadın Nasıl Olur
Sonraki Makaleİphone’dan Bilgisayara Video, Fotoğraf Atma

46 Yorum Yapıldı

    • Kardeşim O Siyah Ekran Bilgisayarı Sıfırlasanda Geçmez O Siyah Ekran Gelmesi Veya Tıklayınca Açılmamasının sebebi
      Oyunun Sistem Gereksinimleri Bilgisayarın Sisteminden Yüksek Olursa Açmaz
      Bilgisayarının Sisteminede Bilgisayar Kısmına Sağ Tıklayıp Özellikler Diye Bak

  1. BNde CRATE DXGIFactory2 yordam giriş noktası windows/SYSTEM32\D4D11.DLL DİNAMİL bağlantılı kitaplığında bulunamadı diyodu 3 kere tamama tiklayıp açılıyodu ama şimdi 1 saniye sorna kapanıyo abiler çözümm acilll lütfen 🙁

  2. Arkadaşlar şimdi bu indirdiğiniz dosyayı C:Programfiles/Win32 e atın
    Bu dizin farklı olabilir.
    Olmadı, bu indirdiğiniz programa sağ tıklayıp Birlikte Aç a basıp Pes 15 nereye kurduysanız ordaki Pes 15 i seçip başlatın.
    Yada Pes 15 e sağ tıklayıp indirdiğiniz dll programıyla birlikte açın

    • indirdiğim programa sağ tıklayıp birlikte aç a basıp pes15i seçtim. açıldı ama açılırken karaltı geliyo oyun kapanıyor neden .bide bende programfiles da wın32 yok yardımmm!

  3. beceremeyenlere….arkadaşlar bunu indirmenize gerek yok.
    steamap.ini ve steam ap.dll ve pes 2015 exe yi masaüstüne kopyalayın.
    yerel diskden program dosyalarına girin
    orada Pro Evolution Soccer 2015 Olmalı
    Masaüstündeki 3 öğeyi oraya atın
    ve PES 2015.exe ye girin siyah ekran gelecek ardından oyun açılacxak

  4. arkadaşlar bende de
    sdkencryptedappticket.dll hatası yazdı..programı indirdim.. hata vermiyor ama oyunu açarken bi dosya açılıyor tekrar kayboluyur.. yani oyun açılmuyor ne yapmalıyım . yardımcı olun lütfen….

Sizin Düşünceniz Nedir?

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz